PODRÓŻE Z KSIĄŻKĄ


PODRÓŻE Z KSIĄŻKĄ.

Każda książka zabiera nas do swojego świata, do innego czasu, do innego kraju, do nowych ludzi. Istnieją naprawdę, chociaż tylko na pożółkłych kartach...

sobota, 12 maja 2012

Życie zaczyna się po trzydziestce.


Słyszycie często pytanie: Dlaczego nie chodzisz w sukience tylko cały czas w spodniach? A jak już od święta założysz sukienkę, to widzisz zdziwienie malujące się na twarzach otoczenia i budzisz niezdrową sensację.

Szpilki? Przecież w tym się nie da biegać! Różowy kolor - to chyba dla przedszkolaka ta bluzka. Kwiatki? Poproszę coś mniej pstrokatego, żeby w biurze się w tym można było pokazać.

Parę lat temu też tak miałam. Teraz różowy kolor ani sukienki nikogo nie dziwią. Nawet mam torebkę w kwiatki. Dlaczego nie? Ostatnio jednak udało mi się zadziwić wszystkich, bo założyłam szpilki i to czerwone. (Miłość od pierwszego wejrzenia.) Rozsądek oczywiście przekonywał: Kup czarne, będą do wszystkiego pasować. Serce jednak podpowiadało: Będziesz żałować.

Moja kobieca natura często mnie ostatnio zadziwia, ale postanowiłam się jej poddawać, ponieważ to takie przyjemne. Mężczyźni mają samochody i inne gadżety. Każda z nas powinna mieć swoje szpilki.


12 komentarzy:

  1. I tu zazdroszczę niskim kobietom, bo przy moich 182 cm (bez szpilek) wyglądałabym w nich jak ciocia wieża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że można tego zazdrościć, bo Ty nawet bez szpilek jesteś wysoka, a ja nawet w szpilkach nie aż tak :))) ale faktem jest, ze oprócz wzrostu szpilki dają coś jeszcze

      Usuń
    2. No i właśnie tego "coś jeszcze" zazdroszczę :)

      Usuń
    3. nawet trudno jednym słowem określić "to coś". Trochę żałuję,że wcześniej się nie przekonałam do szpilek, ale widocznie dopiero teraz nadszedł ich czas - dojrzałam i doceniam

      Usuń
    4. Seksapil? :)
      Kochana, da się usunąć te kody obrazkowe? Trolli tu raczej nie ma, a przepisywanie tych literek jest denerwujące ;)

      Usuń
    5. pewnie, że się da, byłam nieświadoma, że są :)a seksapil to dobre określenie

      Usuń
    6. Bardzo dziękuję za spełnienie prośby :)

      Usuń
  2. Ja moje niby nudne stroje babki po trzydziestce uzupełniam mega kolorową biżuterią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubię, drobiazg, a tyle czasami zmienia

      Usuń
  3. uwielbiam poddawać się kobiecej naturze :)))) choć w szpilkach chodzę bardzo rzadko. A szkoda, bo wtedy wygląda się naprawdę kobieco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można robić niczego wbrew sobie i wbrew naturze :))to tłumaczy spory wydatek na szpilki, nawet jeśli tylko raz na jakiś czas się je włoży, to warto je mieć :)

      Usuń