PODRÓŻE Z KSIĄŻKĄ


PODRÓŻE Z KSIĄŻKĄ.

Każda książka zabiera nas do swojego świata, do innego czasu, do innego kraju, do nowych ludzi. Istnieją naprawdę, chociaż tylko na pożółkłych kartach...

poniedziałek, 1 października 2012

Zachęta.

Nie gram w totka regularnie, ale tak raz w roku sprawdzam swoje szczęście w grach liczbowych. Nie wiem, jak to się dzieje, ale zawsze za pierwszym razem jest trójka. Tak od losu na zachętę, a potem to już... wielkie nic. Ponieważ przez kilka następnych razy nagrody nie ma, więc rezygnuję myśląc: Może w przyszłym roku.

Los mruga do nas okiem, wyciąga rękę, a potem obraca się na pięcie  i mówi: Teraz radź sobie sam. Nie licz na mnie. Podejmuj własne decyzje, to w końcu twoje życie.


2 komentarze:

  1. do mnie los nie mruga :)) nie mam nawet trójki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam tylko dzięki temu, że wysyłam wspólnie z mężem, bo on ma większe szczęście, ja to nie mam o czym marzyć :)

    OdpowiedzUsuń