PODRÓŻE Z KSIĄŻKĄ


PODRÓŻE Z KSIĄŻKĄ.

Każda książka zabiera nas do swojego świata, do innego czasu, do innego kraju, do nowych ludzi. Istnieją naprawdę, chociaż tylko na pożółkłych kartach...

czwartek, 14 lutego 2013

Obrazy.




Było lato. Szłam za nią drogą, która prowadziła do ogrodu. Z powrotem niosłam kosz pełen warzyw, które posiała w żyznej ziemi. 

Jest zima. Szłam za nią drogą prowadzącą na cmentarz. Z powrotem niosłam ciężkie łzy, które spływały po policzkach, gdy ją żegnałam.

Dwa wspomnienia, które pozostaną mi po babci na zawsze.


4 komentarze:

  1. Krótko, ale bardzo wymownie. Pozdrawiam, Weronika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy zamknę oczy właśnie to widzę, nawet gdy myślę o czymś innym. Po stracie kogoś bliskiego, myśli same biegną właśnie w tę stronę. pozdrawiam

      Usuń
  2. dwa bieguny emocji i uczuć... mocne, głębokie wspomnienia.
    pięknie to ujęłaś!
    ważne, że masz w pamięci ten ogród...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęści mam jeszcze dużo dobrych innych wspomnień, które mogę pielęgnować i które wywołują uśmiech pomimo żalu, że bliska osoba odeszła

      Usuń