PODRÓŻE Z KSIĄŻKĄ


PODRÓŻE Z KSIĄŻKĄ.

Każda książka zabiera nas do swojego świata, do innego czasu, do innego kraju, do nowych ludzi. Istnieją naprawdę, chociaż tylko na pożółkłych kartach...

wtorek, 13 listopada 2012

Zdradzam się ;)

 
Dla Ewy, która czeka, zdradzam się:

1. Ulubiony film/książka?
Film: Kiedy Harry poznał Sally – taki mój babski film, jak na którymś kanale się na niego natknę przypadkiem, to nie odpuszczę. A, i filmy Woody Allena, oczywiście. Książki czytam namiętnie, ale nie potrafię wybrać jednej, zawsze zaliczam do kategorii: jestem pod wrażeniem, może być, nic specjalnego. 
2. Ulubiony deser?
Idealny deser to dużo owoców i czekolady.
3. Jaką formę relaksu lubisz najbardziej? 
Latem rower i patrzenie jak zioła ładnie rosną, zimą książka.
4. Trzy najgorsze wady facetów?
O ile mi wiadomo, faceci nie mają żadnych wad ;)
5. Czy lubisz niespodzianki?
Mój mąż wie, że nie lubię, dlatego zawsze wyciągnę od niego, czym planował mnie zaskoczyć.
6. Gdybyś mogła urodzić się raz jeszcze, co byś zmieniła?
Chyba bała bym się cokolwiek zmieniać, by przypadkiem nie namieszać i coś fajnego z mojego dotychczasowego życia mnie nie ominęło.
7. Marzenie do spełnienia na już?
Nauczenie się hiszpańskiego i podróż do Hiszpanii, tylko że to jednak wymaga czasu.
8. Czy lubisz święta? Jakie?
Ze świąt lubię wigilię (chociaż to jeszcze nie święto) , ponieważ lubię patrzeć na tatę, który się cieszy co roku jak dziecko.
9. Czy łatwo Cię zdenerwować?
Mówią, że jestem bardzo spokojna, ale często nie widzą, że w środku wrze.
10. Z jakim typem ludzi nie mogłabyś wytrzymać w jednym pomieszczeniu godziny?
Z fanatykiem, który chciałby mnie przekonać do swoich racji.
11. Czego się boisz?
Głębokiej wody, bo bardzo słabo pływam.

:)



8 komentarzy:

  1. dzięki :))
    ciekawe, kto nauczył Cię, że faceci nie mają żadnych wad i jak to sie stało, że w to uwierzyłaś? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc to jednak nieprawda? ;) to spytaj się jakiegoś faceta czy ma wady

      Usuń
  2. ma męża i nie daje po sobie poznać, że się denerwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, mąż to wyjątek, on mnie zna znacznie lepiej niż wszyscy pozostali i widzi od razu, że coś jest nie tak. Tak samo jak tata, który zawsze widzi, że coś mnie "gryzie"

      Usuń
  3. No Eluś...wreszcie napisałaś o sobie więcej niż kilka zdań:)serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież zawsze piszę o sobie, może nie bezpośrednio, ale zawsze to co myślę, pozdrowienia :)

      Usuń
    2. ale za rzadko i za któtko... małomówna jesteś... małomówna:)

      Usuń
    3. mogłabym obiecać poprawę, ale nie obiecuję, ale się postaram :)

      Usuń